неделя, 21 август 2016 г.

Попадения от намаления


Сезонът на намаленията е. Около нас не спират да се появяват табели за все по-големи отстъпки. Ако искате да успеете да се преборите с вътрешните си терзания, можете да прочетете стъпките, които следвам, за да не съжалявам за всяка моя покупка (било то и от намаление) тук

През последните месеци и аз не оставам безучастна при наличието на страхотни неща и то на невероятни цени. Тук събрах всичко, което съм купила с намаление. Както забелязвате, нещата са с класически дизайн и изчистени линии. Едно от най-важните правила, които следвам от списъка си. Цените им са направо невероятни и съм сигурна, че дълго ще се чувствам стилна в тях.



Едно от първите неща, които си купих още в началото на топлия сезон е синята рокля на цветя от Orsay. Все още е една от любимите ми дрехи за това лято и можете да видите как я съчетавам ето тук. Лека е, ефирна е, памучна е - всичко, което ми е необходимо за топлите дни.
Сдобих се и с една памучна риза с дълъг ръкав. Той не е много характерен за този сезон, но от толкова дълго дреме си търсех подобна риза - бяла на черни точки, че нямаше как да не я притежавам. Съчетавам я с дънки и сако в по-хладните дни. 
Попаднах и на сравнително приятна рокля в прав силует.Черна е и има интересен ефект на раменете. И двете в Terranova. 
Reserved е марка, която много ми допада, но в повечето случаи и най-малкия номер ми е доста голям. В момента цените им са направо невероятни. За жялост си тръгнах единствено с един по-есенен модел блузка на райета и деколте тип лодка.
Най-най-най-любимото ми нещо в момента е сивата пола от MOHITO. Обожавам я. Толкова феерична, женствена и стилна. Постоянно се въртя в нея. Дължината е до коляното и си подхожда с толкова много неща. Иска ми се никога да не я свалям! 
В последно време се завръща и манията ми по бижутата. Тук виждате едно страхотно колие, което е в комплект с пет "морски" висулки.


Синя рокля - Orsay (29,00 лв.)
Риза на точки - Terranova (14,99 лв.)
Черна рокля - Terranova (9,90 лв.)
Сива пола - Mohito (24,90 лв.)
Блуза - Reserved (6,90 лв.)
Колие - H&M (5,00 лв.)

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.

Disqus Shortname

Comments system

top navigation

Subscribe

logo

footer social

footer logo

header-menu

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Popular Posts

© Art Enn viu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena