четвъртък, 21 юли 2016 г.

Какво ново на козметичния рафт


Със сигурност измина повече от половин година, откакто не съм писала за последните си покупки. Козметичните са доста по-малко от модните, но реших да започна с тях. Някои от тях имам от доста време, а други от по-малко, но се надявам да успея да дам обективно мнение за всеки. Включила съм само тези, които вече съм пробвала и които мога да опиша според моята лична преценка.



Спрей за тяло Nivea protect & care - харесвам тези продукти на марката и може би са единствените й, които купувам. Този вариант ухае много приятно, чисто и ненатрапчиво. Идеален е за лятото. Със сигурност не действа 48 часа, но ме пази свежа през целия ден. Не съдържа алкохол и не щипе при раздразнена кожа.

Пудра Rimmel Stay Mate - доста хвален продукт, който реших да тествам и аз. През лятото пудрата ми е напълно достатъчна, а тази е перфектна. Кожата ми е матирана презцелия ден.

Лосион за тяло Balea - един страхотен продукт на невероятна цена. Ухае на какао и е много притен за нанасяне. Хидратира кожата и има блестящи частици, които я карат да сияе цял ден!

Парфюм Versace Woman - влюбена съм в този аромат. Продуктът е сравнително стар в асортимента на марката, но това не ми пречи да го харесвам толкова много. Ароматът е много цветен, женствен и стилен. Това ми е достатъчно!

Течни кристали за коса с ленено семе Black Cristalli liquidi - обичам да използвам такъв тип продукти за коса. Омекотяват косата и предпазват краищата. Конкретно тези са предназначени за боядисана коса. Все още не съм сигурна дали действат при краищата, но не усещам косата си по-мека след нанасяне, а и не попиват в косъма много добре.

Сенки за очи Essence All About Nudes - това са първите ми сенки. Все още се уча да нанасям такъв тип продукти, но цветовете много ми допадат.

Крем за ръце Dove - при мен хидратацията на ръцете е много важна, но трудно се открива продукт, който хидратира кожата и попива бързо, без да оставя мазен филм. Този е страфотен! Покрива всички точки. Ухае много прятно и чисто, а кожата е наистина хидратирана.

Крем за лице L'oreal Triple Active - зеленият вариант е предназначен за нормална и комбинирана кожа. Моята е именно такава. Кремът има за цел да хидратира кожата (нещо, от което имам нужда ежеминутно), да я предпази и защити, и да я направи свежа и сияйна. Единственият минус при мен е, че кремът не се абсорбира много добре и кожата стои една идея по-мазна, но след нанасяне на пудра този проблем изчезва.

Спирала Maybelline Push Up Drama - четката е силиконова със сравнително малки и редки власинки, а костистенция по-гъста от обичайното за току що отворена спирала. Отнема доста време за да изсъхне върху миглите. Все още свиквам с нея и по-нататък ще й отделя един пост.

Лак за нокти Rimmel - при липсата на време и високите температури все повече прибягвам до бързосъхнещи лакове за нокти. Този е супер. Прътен цвят, страхотен блясък и бързо можеш да се заемеш с останалите си задължения. 

0 коментара:

Публикуване на коментар

Предоставено от Blogger.

Disqus Shortname

Comments system

top navigation

Subscribe

logo

footer social

footer logo

header-menu

Popular Posts

Flickr Images

Like us on Facebook

Popular Posts

© Art Enn viu, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena